Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Sjukskriven

Publicerad 2014-10-03 14:39:38 i Allmänt

Har sen i söndags varit hemma från jobb.. Jag har inte sovit en hel natt på flera månader.. Och dagarna mår jag skit.. Jag kan inte riktigt sortera mina känslor.. Jag går från att gråta hysteriskt till att vara arg till och skratta.. Jag hänger inte med själv i mina känslor.. Jag har ingen ork alls kvar till nånting. Oförberedda saker gör mig hysterisk.. Jag får fullständig panik... Tack o lov har kag David som står vid mig hela tiden. Nu måste jag ta tag i detta o bli jag igen.. 
Nått som jag har fått känna på nu är hur folk fortfarande tycker att man är lat eller slö för att man mår dåligt psykiskt. Hade jag vatt hemma med feber hade ingen reagerat.. Ingen hade tjatat på att jag ska gå o jobba.. Men nu, nu får man fan i med pikar lite här o var om hur dålig man e som inte orkar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela