Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Long time..

Publicerad 2015-12-08 08:50:17 i Allmänt

Har inte bloggat på länge, men det har verkligen bara rullat på hela tiden!! Jag hinner knappt med mig själv längre. Vilket gör att får jag 2 minuter som är lugna så sätter jag mig ner o somnar! 
Helgerna efter dopet har varit fullspäckade. Helgen efter dopet var det julkonsert med Emelies kör i kyrkan. Och veckan innan där var det mycke extra övningar. Konserten var fin, väldigt lång. Det va med Symfoniorkestern oxå, och i ärlighetensnamn va det mer symfoniorkesterns konsert än körens. 1 1/2 timme var konserten o jag tror dom sjöng 4 el 5 sånger. Resten spelade dom bara. Vilket va fint men det blev lite för långt... 
Helgen därefter fyllde lilla Disa 1 år! David stannade hemma så slapp mamma ta bussen in. Vi fick jättegod mat och efterrätt! Och så mys med Disa såklart 😄
Gamlamormor och Disa! 

Däremellan har det varit kör, gymnastik, tvärflöjt osv osv. 
Just det Nathalie fick sitt vaccin oxå den 1/12. Hon fick lite feber efter men bara en dag sen va det över.. Så det va skönt! 

Amanda har valt att avsluta tvärflöjten. Hon tappade plötsligt intresset för det. Tror det blev lite för mycke för henne. Hon är jätteduktig på det, men finns inte orken el lusten så tycker vi inte att vi ska tvinga henne. 
Hon har dessutom fått väldigt ont i en häl, inte för att det haf nånting alls med hennes tvärflöjt att göra men ändå. Efter träningen i onsdags så klagade hon väldigt mycke på sin häl. Det kommer o går.. Har hon skor blir det bättre, mär hon går upp på morgonen har hon jätteont. Jag tog till internet o hittade då ganska fort hälsporre som stämmer rätt bra på hennes problem. På torsdag ska vi iallafall till sjukgymnast och få hälen kollad, o ev införskaffa nått hälskydd som hon kan ha på träningen. 

Nä nu måste jag göra vid mig, ska på föräldragrupp. Helst hade jag bara legat kvar i soffan hela dagen! Men så slö kan man inte vara.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela