Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Fullt upp!

Publicerad 2015-11-12 08:08:28 i Allmänt

Det har vatt fullt upp den senaste tiden här hemma, har knappt hunnit sitta ner.. 
I lördags körde vi upp till Tranemo och tjejerna tävlade. Det var 30 tävlande lag och tjejerna hamnade på 14 o 15e plats. Bra placeringar med tanke på antal tävlande lag. Och dom va bland dom yngsta tävlande. 

På vägen hem stannade på godisflyget och köpte godis! 

I söndags va det farsdag, David fick ett biokort, han har pratat om att se en del filmer på bio, så det fick bli ett kort där. Och så fixade vi en riktigt god farsdagsfrukost. 


I måndags tog jag äntligen tag i mig själv igen! Jag tog fram min träningsdvd. Körde den och va helt slut sen. Jag förlorade väldigt mycke muskler under denna graviditeten. Så nu ska dom byggas upp igen. 
Efter träning och dusch så var det dax för föräldragrupp på BVC. Trevligt att träffa andra mammor o deras barn. Vi hade lite babymassage, Nathalie tyckte det va ok, njöt nog inte helt, men skrek inte heller. 
I tisdags fick tjejerna stanna hemma från skolan för att avlusas, och när det va klart satte vi oss i bilen o körde till Ullared! Vi tog med oss mormor. Amanda o Emelie gick med mormor o jag hade Nathalie. Jag fick köpt dom flesta julklapparna! Köpte en högtalare till mobilen till David, och trodde jag la ner den i påsen som ingen fick titta i, men ikke! Jag la den i en annan påse o den packade min kära make upp! Han blev glad för den iallafall! Men nu får jag komma på nån ny julklapp! 
Det va sjukt mycke folk i Ullared! Men i lördags efter tävlingen körde en del till Ullared och dom stod i över 2 timmar i kassakön!! Jag stod Max 15 minuter 😄
Igår började jag dagen med att åka till Nordic wellness! Skönt att komma igång igen!

ikväll är det kör för Emelie, imorgon ska vi förbereda för nästa tävling! Lördag är det Staffanstorp som gäller! Fullt ös! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela