Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Barndop!

Publicerad 2015-11-24 18:49:06 i Allmänt

I lördags hade vi barndop för Nathalie! 
Vi fick lokalen som vi skulle vara i efter dopet redan på fredagsförmiddagen. Vi fixade med dukning och tog ner det vi kunde ta ner den dagen. Jag bakade tårtbottnar och la mellandelen.


På lördag morgon fixade vi det sista. La färdigt tårtorna, jag blev väldigt nöjd med dom! 
Jag gjorde 2 tårtor och det visade sig vara 1 för mycke!! Vi hade en hel kvar plus en bit på den andra oxå! Mycke tårta över helt enkelt! 

Klockan 16 började dopet i kyrkan. Sandra fick hålla henne för Peter som skulle hållt blev sjuk. 



Amanda och Emelie fick hålla i korset på vägen in! 


Nathalie döps! Emelie fick torka henne på huvudet 😄

En nyföpt Nathalie 💖

Pappa sjöng en sång som han skrivit till Nathalie! 💖💖
När vi va färdiga i kyrkan körde vi till lokalen och åt kassler och potatissallad. Och sen tårta och farmor o farfar hade med sig spettkaka som vi oxå åt av. Alla va nog mätta o glada! 
Nathalie fick en massa fina presenter som hon och vi tackar jättemycke för! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela