Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Fullt ös som vanligt!

Publicerad 2016-06-01 12:15:54 i Allmänt

I lördags va vi på Johanna och Björns bröllop! Ett jättefint bröllop ute på malvagården! Själva vigseln var ute, och vädret visade sig från sin bästa sida! Efter själva vigseln va det snittar med bubbel och mingel ute. Och sen blev det mat inne. 

Supergod mat!! Och tårtan hade Björn gjort själv! Det va tillomed så att David tyckte om den! Det säger en hel del! David äter inga sötsaker annars! 
Vid 21.30 ringde Bo och då hade Nathalie varit otröstlig ett tag! Vi hämtade henne och vi va kvar en timme till! Tack svärföräldrarna för att ni passade alla våra bustjejer! Och att ni fixade så bra på Emelies konsert! 

Det va nämligen väligt tajt schema den dagen! 
Amanda hade först gymnastikuppvisning 11-13 och samling 9.00. Och eftersom jag stod i caféet så va jag o Nathalie oxå där då. 
Det blev en jättefin uppvisning i 80 tals anda 😄

Efter gympan va det dax att hämta presenten som vi beställt på oldsbergs ost, och när David kom dit va den inte klar!!! Panik på det tajta schemat! 14 kom svärföräldrarna till oss, så Nathalie hann och vänja sig! 
15 skulle Emelie vara i kyrkan, och 16 började bröllopet! 
17 började Emelies konsert som Bo fick ta hand om 😂 Fullr ös som sagt! Men vi ihop dagen rätt bra tycker jag! 

Igår blev vår lilla bebis hela 9 månader! Hur gick det till?! Hon föddes juh igår?! 
Det va i te längesen hon va såhär litenN 
Nu e hon stora tjejen som kryper/ålar, står mot allt och går runt möblerna! Helgalen liten tjej! 



Imorse hittade Emelie sina gamla solglasögon och Nathalie fick testa dom! 
Dessa 2 syrror har så mycke bus ihop! 

Nu blir det lunch med mannenN ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela