Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Stora tjejer!

Publicerad 2016-01-24 21:17:04 i Allmänt

Imorgon fyller min stora tjej 9år!! Jag tyckte precis att hon var bebis! 
Igår hade vi vuxenkalas. Bo, Ue, mormor, Cia o vi kalasade på lite kakor,bullar o tårta. 



Idag fick hon ha barnkalas. Hon hade det på bowlinghallen. Hon hade 4 kompisar från klassen där och hon o Emelie. Dom bowlade först 1 timme och sen åt dom hamburgare, öppnade paket, åt glass och fick sina godispåsar. 

Älskade Amanda! 

Efter bowlingen lämnade jag tjejerna på gympan, handlade o körde hem. Kröp upp i soffan med Nathalie o mös. Nathalie är superförkyld. Småfebrig o hostig o rosslig. Jag tycker det är så jobbigt när dom är så små o sjuka. Tänker mest på RS virus.. Men vi hoppas att hon är på bättringsväg nu.. 
Annars har det hänt mycke med Nathalie på senaste tiden! 2 tänder har kommit upp!! Hon vänder sig från rygg till mage, vilket gör att hon blivit lite rörligare nu! Hon ligger inte kvar där man la henne helt enkelt! Och så har hon börjat sitta lite! 

Stora tjejen! 

Igår började jag träna i vuxentruppen igen. Det gick sådär.. Min höft o rygg fixade inte det riktigt ännu... Jag gjorde så gott jag kunde och idag har jag fruktansvärd träningsvärk!! 
Nä ska snart i säng, så jag orkar upp o sjunga för min 9åring imorgon 🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela