Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Publicerad 2016-05-24 08:26:08 i Allmänt

Den 10e maj plussade vi igen. Vi blev jätteglada! En 4a, ett syskon till till våra tjejer! Och Nathalie får ett syskon som är i samma ålder. 
I onsdags var vi hos bm för hälsobesök. Och i torsdags började jag blöda.. Nånting i mig sa direkt att jag fick missfall.. Fast både David och jag försökte hitta andra orsaker.. Och jag ringde in till gyn men fick bara till svar att jag fick komma in om jag fick en blödning som var fara för mitt liv.. Tack tack.. Eftersom jag hade en läkartid för tidigt ul på måndagen så behövde jag inte komma in för att få något bekräftat.. 
Så helgen gick, jag fick ihop kusinträffen. Det va trevligt och träffa alla! 
Och igår va det dax för läkarbesöket, vi förklarade att vi inte visste hur långt vi var, när vi tog gravtest och om blödningarna. Vi fick göra ett vaginalt ultraljud, och där fanns inget.. Så alternativen va missfall eller att det sitter i äggstockarna... 
Idag ska vi till gyn för att kolla så det inte sitter i äggstockarna.. Av 2 onda ting, så hoppas jag på "vanligt missfall" hur konstigt det nu än låter... Det är juh kört vilket fall som helst.. 
Det e som det är.. 
Vi får väl se vad dom säger idag. Och sen får vi väl jobba på en liten till. Konstigt bara hur fort man hinner börja drömma och se framemot en till. 



Kommentarer

Postat av: babyland

Publicerad 2016-05-24 20:16:07

Nää gud va sjukt! Jag börjar visst bli synsk..😯men så tråkigt att det blev som det blev. Hoppas ni mår bra å att allt ordnar sig! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela