Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Bloggar istället för att städa 😋

Publicerad 2015-11-18 08:36:30 i Allmänt

Kvällarna här brukar vara så att vi säger gonatt till Amanda och Emelie. Nathalie får vara uppe till minst 20.30 annars blir natten inte så bra. Natten till igår, tror jag det va, somnade hon redan 19.30 för natten. Hon sov visserligen till 2.30 men sen blev resten av natten lite jobbigare. 
Igårkväll höll jag henne vaken till 20.30 och ammade henne och la sen in henne i sin säng och hör o häpna, tjejen somnade själv i sin säng! Hon sov till 3, och så ammade jag henne och hon var klarvaken! Det händer sällan att hon är det, om hon inte somnar förtidigt då.. Men jag la henne i sin egen säng och hon låg och "pratade" med djuren som hänger i sängmobilen ett tag sen somnade hon igen. Det har hon aldrig gjort innan, hon brukar vilja somna hos mig, men nä hon klarade det själv inatt. 
Stora tjejen! Hon blir snart 3 månader!! Stoppa tiden nu!! 

Idag står det städa på schemat, jag älskar att städa!! Ja det försöker jag inbilla mig iallafall.. Jag vill hellre sätta mig o slå in julklappar osv. Men det måste göras! Slå in julklappar kan jag göra när tjejerna lagt sig på kvällen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela