Familjen Henningson/Enblom

VĂ„r vardag med vĂ„ra 3 tjejer ❀❀❀

Halloween! đŸ‘»đŸ˜ˆ

Publicerad 2015-10-31 20:23:48 i AllmÀnt

Tjejerna har varit pĂ„ en del halloweenfester under helgen. Det började igĂ„r dĂ„ Amanda sov över hos Alicia, och Emelie var hos Vilja. Idag pĂ„ morgonen hade Amanda halloween trĂ€ning pĂ„ gympan! 
BĂ„de ledare och gymnaster var utklĂ€dda! HĂ€rligt med ledare som sĂ€tter lite extra krydda pĂ„ trĂ€ningarna! 

Emelie hade trĂ€ning efter det, sĂ„ jag och Nathalie satt i hallen in3 1/2 timme! Jag va rĂ€tt trött i rumpan efter 😄
I em var tjejerna hos Elvira pĂ„ kalas. 
Min söta lilla djÀvul

Mitt lilla skelett! 

Medan dom ar pĂ„ kalas idag sĂ„ körde David, Nathalie ochbjag i till hbg och satte ljus pĂ„ dom olika kyrkogĂ„rdarna. Först va vi pĂ„ mormor o morfars grav, o sĂ„ satte vi ljus pĂ„ minneslunden dĂ€r till mina mostrar o morbror. Sen körde vi vidare till RĂ„Ă„ och satte ljus till pappa och farmor o farfar. 

Ida fyller vĂ„r lilla Nathis 2 mĂ„nader! Hur gick det till? 2 mĂ„nader?! 
En nyfödd Nathalie 
Nathalie 2 mĂ„nader ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. HĂ€r skriver jag om vad som hĂ€nder under vĂ„ra dagar ❀

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela