Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Höstlov!

Publicerad 2015-10-30 15:18:33 i Allmänt

Amanda och Emelie har haft höstlöv denna veckan. Vi har haft en riktigt mysig vecka med en massa roliga aktiviteter. 
Vi började veckan med att gå och bowla. Jag vann!! Amanda kom 2a, David 3a o Emelie 4a. Vi kom överens om att vi måste göra om detta fler gånger! 
I tisdags packade vi in oSs i bilen o körde till Halmstad och badade på äventyrsbadet. David och dom stora tjejerna åkte vattenrutchkana och hoppade på trampolinerna. Nathalie och jag satt uppe och tittade på. Sista halvtimmen bytte vi om på Nathalie och gick i vattnet. Hon tyckte det va roligt att bada! Oxå något vi måste göra om! 
Efter badet körde vi hem till svärföräldrarna. Vi sov över där till onsdagen, och efter frukost hade dom ordnat så att tjejerna fick komma upp i kyrktornet på nån kyrka jag inte minns namnet på 😉 


 Jag och Nathalie tog en promenad i Halmstad istället. Dock hann vi inte så långt eftersom tjejerna tyckte det va lite väl högt.. Men det va roligt iallafall! 
På kvällen tränade tjejerna, och jag o Nathalie hade lite möte med cafegruppen inför julshowen! 
Igår började David jobba igen, tjejligan körde in till Sandra och Disa och hälsade på. Vi åt lite frukost och fikade lite och lekte. 

Idag ska tjejerna på olika halloweenfester/kalas. Emelie ska till Vilja och Amanda till Alicia. Amanda ska dessutom sova över. Så nu ska vi börja slå in paket och byta om på dom stora tjejerna. Kort kommer sen när vi är klara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela