Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Fullt upp!!

Publicerad 2016-02-10 09:05:30 i Allmänt

Som vanligt är det fullt upp i denna familjen. 😄
I torsdags åkte jag och Nathalie till Sandra och Disa och åt frukost! Disa har börjat gå! Det finns inget sötare än när dom trippar fram. Dessutom går hon på tårna, så jädrans gulligt! Hon har börjat prata lite oxå. Vi hade en jättemysig fm! 

På lördagen var det träning för tjejerna som vanligt. Jag har bestämt mig för att hoppa över vuxentruppen denna terminen, det gick inte, mina höfter och min rygg var inte redo för hoppen osv. 
Men det kommer! 
På eftermiddagen lekte Amanda med en kompis, Emelie va hemma med oss. 

I söndags var det vår första bröllopsdag!! Tänk att det redan har gått 1 år sen vi gifte oss!! 

På morgonen fick jag ett presentkort till Johanna!! Wii!!! Ska hotta en bra dag för oss!! 😄😄😄 David fick biokväll med mig 😋 Jag hade reserverat biljetter till star wars 3D. Och fixat barnvakt. Mamma fick äran att passa alla tjejerna. Lite körigt dock eftersom Amanda skulle på kalas på bowlinghallen och Emelie skulle träna.. Som tur är så ligger bowlinghallen och gympahallen brevid varandra. 
David o jag hade en jättemysig eftermiddag och kväll. Filmen va bra, jag tycker fortfarande att filmerna va bättre med den lille gröne saken va med! Han va så söt! 😍 Dock blev ingen av oss direkt imponerade av 3D effekten.. Efter filmen körde vi inom McDonalds. Ja, romantiskt till 1000! Dessutom blev det drive-in för det va så jäkla mycke folk inne!!! Vi fick dock fel då jag gick in o fick den burgaren som fattades, o då fick jag plötsligt en pommes till.. Tillslut hade vi en jäkla massa mat iallafall! Haha 😄😄
I måndags gjorde vi nog inget speciellt, inte vad jag kommer ihåg iallafall 😉
Igår så tog jag alla tjejerna och åkte till badhuset! Alla tjejerna älskar att bada!! Vi badade väl 1 1/2 timme nästan. Ville inte dra ut det längre iomed att Nathalie va med. Men hon busade o hade sig hela tiden. Men efter bad o dusch så hann jag precis att ta på henne kläderna sen sov hon. Jag trodde hon skulle sov typ hela em/kvällen sen, men nej nej.. Hon sov nog 1 timme.. Och hon hade bara sovit Max 1 timme på förmiddagen oxå.. Och inatt vaknade hon varannan timme!! Denna dam måste lära sig att soooova!!! 💤

På söndag ska Amanda tävla! Englacupen är det som gäller! Ska bli roligt! Hon ser framemot tåvlingen! 
Emelie ska inte tävla här.. Hon ska tävla i Klippan i mars tror jag det va. Och Amanda ska tävla i Skåne mästerskapen i mars oxå. Tror det va i Kävlinge om jag inte minns helt fel. 
Som sagt, det är alltid fullt upp här hemma! Idag blir det lugnt hoppas jag, bara tjejerna som ska träna ikväll. 
Mina fina gympatjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela