Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Nationaldag och födelsedag!

Publicerad 2016-06-07 20:26:52 i Allmänt

Ingen har väl missat att Måns Zelmerlöw firade nationaldagen i Höganäs?! Själva firandet började vid 15 tiden nere i tivoliparken, och 17.00 hade Måns konsert i 1 timme! Riktigt kul faktiskt! 

Tjejerna har längtat hur länge som helst! Och självklart va Hero den bästa låten! 😂 Det va sjukt mycke folk i parken! Har aldrig sett så mycke folk på samma plats i Höganäs! 😂

Idag åkte jag upp med tuppen! 6 ringde klockan, älsklingen fyller år idag och han tycker inte om att stressa på morgonen så upp i tid o satte igång kaffe och skar melon, det va det han beställt till frukost! David äter alltså inte frukost i vanliga fall så 4 skivor melon va mycke för honom 😂

Vi sjöng såklart jättefint för honom 😇 Och så fick han lite paket. 2 par byxor(inköpta på barnavdelningen) ett par va dock förstora!!! Kom igen lixom! 😂😂 Och så fick han en film och så hade vi bokat bord på Harrys i Helsingborg! 
Vid 15 tiden kom mamma o Peter upp och åt lite tårta! David fick en ostpåse 👍🏻👍🏻👍🏻

Och sen körde vi inom väla och bytte hans byxor. Vi lyckades hitta ett par fina jeans på herravdelningen som passade honom! Och sen körde vi vidare till stan o in på Harry's! 
Vi fick ett bord, trots att bokningen blivit fel... Det blev bokat till den 14e juni!! Ja det har bara varit strul med bokningarna! Först ville vi nämligen gå på Le Cardinal men när jag ringde dit så skulle dom ha sommarstängt from idag o fram till september. Och så ringde jag Schweiz, men dom har bara öppet på helgen, ringde pepelino i Ängelholm, nä dom skulle ha semesterstängt, ringde hamnkrogen här i Höganäs men där va fullbokat hela veckan(?!) 
Och sen som det visade sig fel bokat på Harrys!! Haha 😂😂
Men vi fick bord iallafall, och vi beställde god mat, jag tog fläskfilé med toast, David tog entrecote, Amanda hamburgare och Emelie tog spagetti bolognese! Alla tyckte det va jättegott! 



En riktigt mysig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela