Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Silver i Staffanstorp

Publicerad 2015-11-17 19:38:38 i Allmänt

I lördags åkte vi ner till Staffanstorp för terminens sista tävling för tjejerna. Det var 47 starta de lag uppdelat i 3 pooler, men alla tävlade mot varandra över poolerna. Både trupp 2(Amandas trupp) och trupp 3(Emelies trupp) var uppdelade i 2 lag. Ett lagav Amandas trupp tävlade i pool 1, och dom låg etta i hopp när deras pool var slut. Amanda tävlade i pool 2, och hon låg 2a i både matta och hopp när deras pool var klar. Emelie tävlade i pool 3, och när alla 3 poolerna var färdiga så stod det klart att trupp 2 lag 1 vann guld i hopp och lag 2 vann 1 silver i hopp och ett silver i matta! Trupp 3 fick inte så bra placeringar, men dom ligger juh ett år efter, och dom gjorde e.mn fin tävling iallafall! 
Amanda var såklart jättestolt över sina silvermedaljer! Emelie var oxå väldigt nöjd över sin tävlingsinsats. Vilket hon ska vara! Jätteduktiga tjejer! 

Resten av veckan har jag planerat det kommande dopet. Fullt ös! På lördag är det dax. Ska bli skönt när det är färdigt faktiskt! 
På fredag får vi nycklarna till lokalen, så då ska vi gå ner och fixa dukning osv. 

Idag lekte Emelie med Sofia efter skolan och Amanda, Nathalie och jag gick till biblioteket. Efter biblioteket gick vi till Davids jobb och mötte upp honom. Så tog vi en promenad hem tillsammans. 

Nä nu blir det snart lite fotboll här hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela