Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Påsk

Publicerad 2016-03-29 08:30:30 i Allmänt

Så var påsken över! Tjejerna hade påsklov förra veckan. Vi hade ett lugnt lov, tjejerna lekte med kompisar och tisdag till onsdag var vi hos svärföräldrarna i Halmstad! 

Vi tog en promenad, och vi hade i gen vagn med oss, men farmor och farfar hade resurser! Skrinda och en mjuk dyna och farfars hängslen som säkerhetsbälte var kanon! Nathalie somnade som en stock! 

De stora tjejerna busade runt i skogen! Nä David kissar inte, det ser bara så ut haha 😄
I påskhelgen gjorde vi inget speciellt, på långfredagen åkte vi till simhallen och badade! Alla tjejerna älskar att bada! Vi badade i nästan 2 timmar sen åkte vi hem. 

Helgen innan lovet tävlade Amanda. En föreningstävling, riktigt rolig tävling! Amanda kom 3a i fristående och 3a i tumbling. 

Emelie trivs bra på simskolan! Hon vill gärna följa med och titta på Amanda men hon säger att hon inte saknar gympan. Så länge hon är nöjd så e det bra 😄

Torsdagen innan påsklovet hade skolan öppethus och Emelie spelade tvärflöjt! 
Hon är inte världsbäst kanske men hon är envis denna damen, och hon vill då inte ge upp tvärflöjten 😄

Annars e det väl som vanligt! Jag jobbade igår 7-15.30 och när jag kom hem hade David städat i klädkammaren! Ett projekt jag har skjutit upp hela tiden! Tack älskling!! 😘
Nä nu är tvätten klar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela