Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Rörigt inlägg 🙃

Publicerad 2016-03-11 20:28:44 i Allmänt

Imorgon ska jag börja jobba! Och jag har sjukt mycke ångest! Inte för jobbet, inte för att David inte ska klara Nathalie, utan bara tanken på att jag ska lämna allt.. Nathalie är dessutom väldigt väldigt mammig, men det kommer säkert gå bra! Jag ska jobba 7-15.30, så ingen slowstart där inte! Jag ska vara på nyhamnsgården, och på söndag på korttiden mellan 7 och 14. 

Idag har jag lyckas städa lägenheten och tvätta och handla. Vissa dagar hinner jag med hur mycke som helst, andra typ ingenting. 

Lillfia växer så det knakar! Igår hittade vi henne sittandes i sin säng! Hon måste ha lyckats sätta sig upp själv! 

Emelie började på simskola i onsdags! Hon tyckte det va jätteroligt! Vi får hoppas att det är nått hon vill fortsätta med. Förra helgen var Amanda på extra träning i Helsingborg. Då passade Emelie och jag på att åka till väla tillsammans. Emelie ville ta hål i öronen igen, så vi fixade det! 


Stolt tjej! 

Nästa helg ska Amanda tävla i en föreningstävling här i träningshallen. Det va en tävling som inte va planerad från början, och mest för skojskull. Det e juh alla tävlingar såklart men ja ni förstår nog 😄

Annars har det varit mycke sjukstuga här hemma. David åkte på influensa, dessutom fick han plötsligt väldigt o t i höften och efter mycket om och men då fick jag iväg honom till akuten. Han blev inlagd på infektion och fick stanna där 2 dagar, med en kortisonspruta i häften och Kåvepenin för lunginflammation fick han komma hem. 
Nathalie har oxå varit snorig och hostig. Nu börjar dom båda bli bättre, men Emelie börjar snora istället.. Suck..


Jag köpte en symaskin för ett tag sen, och jag har lyckats sy ihop en gymnastikdräkt till Amanda! 
Faktiskt riktigt stolt över mig själv! 😄
Ska försöka mig på en klänning sen oxå! Till mig denna gången!
Nå annars händer inte så mycke.. Nu ska jag se Let's Dance och sen ska jag i säng! Klockan ringer tidigt imorgon!! Ångest!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela