Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Sportlov

Publicerad 2016-02-25 19:50:49 i Allmänt

Tjejerna har sportlov denna veckan. Vi startade lovet med att bowla i måndags efter Davids jobb. Vi hade bokat 2 timmar denna gången eftersom vi tyckte att en timme var lite lite sist vi va där. Jag tänkte att personalen på bowlinghallen hade mycke och göra så jag hjälpte dom med att rensa rännorna. Mitt klot va mer i rännan än på banan! Jag förlorade stoooort!! David vann, Amanda 2a och Emelie 3a. Nathalie va med och satt i vagnen och hejade på oss andra. 



I tisdags var jag med Emelie och Nathalie hos läkaren med deras allergier. Dom får fortsätta som det är ett tag till, vi ska prova nångång då och då att ge mjölk till dom båda. 
Amanda praktiserade hos David under tiden vi va där, och när dom kom hem på lunch så ville hon följs med på eftermiddagen oxå, så det gjorde hon. 
Igår hade vi inget speciellt för oss, Amanda tränade som vanligt. Emelie har slutat på gympan. Hon tyckte inte det va roligt längre, så om 2 veckor börjar hon simma istället. 
Idag var Emelie med miniorerna i domkyrkan i Lund. Jag tog med dom andra bustjejeena och åkte till badhuset. När vi kom dit så kom en av Amandas bästa kompisar oxå. I djupa bassängen fanns det en hinderbana utlagd. Tjejerna busade där en stund och Nathalie o jag tittade på. Sen badade vi allihop i mellanbassängen. Nathalie älskar att bada. 
Imorgon är tanken att vi ska till Halmstad och sova hos svärföräldrarna. Hoppas på att David blir bättre med sin förkyldning bara.. 
Det är fullt upp alltid 😄
Just det, Amanda tävlade juh i englacupen. Hennes trupp vann 1 guld och 2 brons. Dock inte Amandas lag. He med trupp ställde upp med 4 lag. 1 lag tävlade på lördagen och 3 lag på söndagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela