Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Sommarlov!!

Publicerad 2016-06-17 07:57:59 i Allmänt

Nu har tjejerna äntligen sommarlov!
Emelie har längtat, Amanda tycker det e ok med sommarlov men tycker det e roligare i skolan 😂
I tisdags hade dom skolavslutning i matsalen på kullagymnasiet. Dom brukar vara i tivolihuset, men iår va det redan bokat, men det blev jättebra i matsalen oxå! Luftigare o bättre med plats tyckte jag. 
Våra underbart fina sommartjejer! 

Emelie spelade tvärflöjt på avslutningen! Och gjorde det väldigt bra! Mammahjärtat värkte ordentligt 💖
Amanda har bestämt sig för att börja spela till hösten igen, vilket både vi och hennes lärare blev glada för. Dom har samma lärare och han har tjatat sen hon slutade på att hon skulle börja igen! Så han blev så glad! Han ville att hon skulle testa saxofon, men när jag sa det till Amanda fick jag en blick som skulle kunna få vem som helst att trilla ihop 😂 Ingen saxofon alltså! 

Igår gjorde vi äntligen slag i en sak som jag först innan David kom in i bilden och vi sen har lovat o lovat o lovat.. Nämligen LISEBERG!!! Gissa om tjejerna blev glada!!! Vi bytte bil med Johanna och Björn som har en 7 sitsig, så drog vi med mormor oxå! 
Vi köpte inträde och åkband på nätet, fast det hade juh alla andra oxå gjort 😂 Men det gick snabbt ändå! Vädret va kanon när vi kom! Soligt och fint, nästan för varmt! 
Och sen blev det åka av! Vi började med att åka lisebergbanan och lyckades få med både Amanda o Emelie! Emelie älskade den, Amanda skakade 3 timmar efter! 
Lite bilder:







David och jag åkte kanonen! Shit! Vilket jäkla drag i början!! Men helt klart en riktigt häftig berg o dal bana! Vi ville åka helix oxå, men regnet kom ikapp oss och vi valde att åka karuseller med tak, och spela!!
Och det första jag spelade på va chokladhjulet och vann!! 

Tydligen lyckades vi även få med en kändis på bilden! Trummisen i iron maiden! Ja att David missade det när vi va där va juh otroligt! Men han blev väl så glad för att jag vann chokladen 😂😂💋

Ett jäkla regnväder blev det på vägen hem. Men vi tog oss hem! Och nöjda och glada över en helt underbar dag!!! 
Emelie somnade på en madrass i vardagsrummet, och Amanda somnade i soffan, trots att hon påstod att Jon aldrig skulle kunna sova 😀

Nu vill vi ha tillbaka sommarvädret! Bada o sola vill vi göra!! 
Häromdagen satt vi ute på gräset och mös, idag e det dimma.. 
Nathalie har börjat stå själv nu, helgalen den ongen! 😍

Som ni ser så e hon pappis lilla rocktjej! 🤘

Kommentarer

Postat av: babyland

Publicerad 2016-06-18 11:43:55

Hahaha Hej din kändis! Såg dig på Aftonbladet nyss! Hihi hoppas att allt e bra med dig /er! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela