Familjen Henningson/Enblom

Vår vardag med våra 3 tjejer ❤️❤️❤️

Mys

Publicerad 2015-09-04 15:01:39 i Allmänt

Dagarna rullar på här hemma, vi fick komma hem i tisdags em. Vi träffade barnläkaren på morgonen och hon tyckte att Nathalie var lite skakig, och ville ha ett sockertest på henne. Det testet skulle ligga på över 2,6 för att vara normalt, gissa vad hennes låg på?! Precis 2,6. Men eftersom ingen vågar chansa på och åka hembär det ligger då på gränsen så fick vi lite ersättning ett par gånger när hon skulle äta och sen skulle det tas ett nytt test vid 15. Var det över 2,6 fick vi åka hem. David och tjejerna kom in till oss och Medans vi väntade på klockan så kom Sandra, Luan och Disa och hälsade på! När klockan va 15 togs provet och då låg det på 3.0 så vi fick åka hem! 
Dagarna här hemma har vi passat på och mysa. Mormor, Peter, farmor, farfar Johanna och Vidar har varit på besök! 
Här är hon inte gammal! 

Stolt pappa som bär ut sin dotter från sjukhuset ❤️
mys mys mys 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cattis

Jag bor tillsammans med min man David och mina 3 flickor. Här skriver jag om vad som händer under våra dagar ❤️

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela